„Zkušební půlrok dokazuje, že jde o velmi vítanou, původně doplňkovou službu, která se v současnosti stává jednou ze služeb základních,“ říká ředitelka divadla Mgr. Jiřina Pachlová. „Donedávna byl divák nucen si po telefonické rezervaci do 7 dnů vstupenky fyzicky vyzvednout na pokladně divadla nebo mu byly po dohodě zaslány poštou. Dnes mu cesta do divadla či na poštu odpadá. Na našich webových stránkách si vybere program, eventuálně slevu, o kterou má zájem (50 % studenti, děti a důchodci, branické abonmá, dárkové karty apod.), vyplní objednávku se zpětným kontaktem a pouhým kliknutím odešle na naši rezervační adresu. Do dvou pracovních dnů (dle naléhavosti termínu) je kontaktován naší pečovatelkou o diváky, jsou mu nabídnuta aktuálně nejlepší místa a možnosti úhrady. Většina diváků volí právě to nejjednodušší: zaplatit do 7 dnů na náš bankovní účet a vyzvednout vstupenku až 30 minut před začátkem představení.“
A perlička na závěr: nedávno si přes internet objednal vstupenky bývalý bubeník skupiny Elán Z. Baláž. „Jaké bylo naše překvapení, když nám sdělil, že žije v Austrálii, že přiletí až před představením M. Donutila a zda bychom mohli platbu vyřídit až při jeho návštěvě. Samozřejmě jsme mu rádi vyhověli,“ uzavírá Jiřina Pachlová.